Pages

lundi 5 mars 2018

OMG - March goal

I didn't manage to achieve my February goal that was quilting and binding a small top. Actually I finished to stitch the binding to the back one day too late for the link-up ... You can see my Pink Invaders quilt here in case you missed my previous post.

Je n'ai pas réussi à atteindre mon but de février qui était de quilter et poser le binding sur un petit top. En fait, j'ai terminé de rabattre le binding sur l'arrière un jour trop tard pour le link-up ... Vous pouvez voir mon quilt Pink Invaders ici si vous avez manqué mon dernier article.


My March goal is finishing my Retro quilt. I planned to quilt a regular grid all over. Still a lot of work to do on this one ...
Mon but pour mars est de terminer mon quilt Retro. J'ai prévu de quilter une grille régulière sur tout le top. Encore beaucoup de travail sur celui-ci ...




I am linking up with Patty at Elm Street Quilts for OMG - March